بررسی رابطه بین خودپنداره ، کمرویی وسبک دلبستگی با عملکرد درسی دانش آموزان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین خودپنداره ، کمرویی وسبک دلبستگی با عملکرد درسی دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین خودپنداره ، کمرویی وسبک دلبستگی با عملکرد درسی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خودپنداره ، کمرویی وسبک دلبستگی با عملکرد درسی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین خودپنداره ، کمرویی وسبک دلبستگی با عملکرد درسی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین خودپنداره ، کمرویی وسبک دلبستگی با عملکرد درسی دانش آموزان پرداخته شده است. علت پرداختن به این موضوع این امر بوده است که عملکرد درسی دانش آموزان را از تغیرهایی مانند خودپندارنده، کم رویی و دلبستگی بررسی نموده و از این طریق شدت رابطه آنها را به صورت جامع مشخص نماییم. روش تحقیق حاضر توص یفی از نوع پیمایشی بود جامعه آماری تحقیق کلیه دانش آموزان دختر و پسر پایه پنجم مقطع ابتدایی به تعداد ۲۴۰نفربود. حجم نمونه یا استفاده از جدول مورگان۲۰۰نفر محاسبه شد. ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامه های مقیاس خودپنداره تحصیلی، پرسشنامه سنجش میزان کمرویی چیک وباس ۱۹۸۱ پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور ۱۹۹۹ آزمون تصور از خودبک، پرسشنامه دلبستگی بازنگری شده کولینز و رید بود پس از جمع آوری دادهها، اطلاعات به دست آمده با استفاده ازنرم افزار SPSS در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. برای بررسی این فرضیه از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد که بین عملکرد درسی و متغیرهای خودپندارنده، کم رویی و دلبستگی ارتباط معنیداری وجود دارد. عملکرد درسی با متغیرهای خودپندارنده و دلبستگی رابطه مستقیم – متوسط و معنی داری داشتند. اما با متغیر کم رویی رابطه معکوس و معنیداری داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.