اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تعیین اثر بخشی مهارتهای مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان انجام شد این پژوهش از نوع بیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل همراه پیگیری بود . جامعه آماری پژوهش کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ تشکیل دادند نمونه گیری در طی دو مرحله انجام شد در مرحله اول نمونه گیری در دسترس و در مرحله دوم از نمونه گیری تصادفی استفاده گردید و تعداد ۳۰ نفر به طور تصادفی در گروه های آزمایشی و کنترل جایگزین شد ند. هر گروه ۱۵ نفر برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ی منبع کنترل راتر ۱۹۶۶ استفاده شد . در فرایند اجرا گروه مداخله به مدت ۸ جلسه تحت آموزش مثبت اندیشی قرار گرفتند و گروه کنترل هیچ گونه مداخله ای را دریافت نکرد و به فعالیت های معمول خود ادامه دادند برای تحلیل داده ها از روش آماری توصیفی و آمار تحلیل کواریانس با اندازه گیری مکرر استفاده شد . نتایج نشان داد که آموزش مثبت اندیشی بر منبع کنترل دانشجویان تاثیر معنی داری داشت P< 0.001 این نتایج در دوره پیگیری کماکان به طور معناداری تداوم یافته بودP< 0.001 میتوان گفت نتایج این پژوهش برای تحقیقات آینده در زمینه کاربرد مثبت اندیشی در بهبود منبع کنترل دانشجویان تلویحاتی را در بر دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.