بررسی عوامل موثر براعتماد در تجارت الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر براعتماد در تجارت الکترونیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر براعتماد در تجارت الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر براعتماد در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر براعتماد در تجارت الکترونیک :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در جهان رو به رشد و سریع امروز هوشمندسازی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید درباره ی آن تحقیق و مطالعه و کار انجام داد. تجارت و خرید و فروش یکی از عمده مسائلی است که اکثریت مردم هر روز با آن سر و کار دارند و انتظار می رود در جهان امروز تجارت و تبادلات به صورت الکترونیک بتواند جایگزین روش سنتی آن شود اما برای گذر از این مرحله نیازمند عوامل و زیرساخت های متفاوتی هستیم که یکی از مهم ترین آن ها بعد از زیر ساخت های فنی و در واقع مهم ترین آن در برخورد با مشتری و خریدار اعتماد است. در این مقاله عوامل عدم اعتماد و همچنین عوامل ایجاد اعتماد در مشتری مرور شده و از پژوهش های انجام شده در این باره برای رسیدن به جایگاه اعتماد در تجارت الکترونیک استفاده شده است. می توان نتیجه گرفت که اعتماد یکی از عوامل مهم در این نوع از تجارت است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.