مدیریت تولید پراکنده در شبکه هوشمند با مشارکت خودروهای الکتریکی با قابلیت مبادله دوجهته توان با ملاحظه نظر صاحبان خودروها با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت تولید پراکنده در شبکه هوشمند با مشارکت خودروهای الکتریکی با قابلیت مبادله دوجهته توان با ملاحظه نظر صاحبان خودروها با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت تولید پراکنده در شبکه هوشمند با مشارکت خودروهای الکتریکی با قابلیت مبادله دوجهته توان با ملاحظه نظر صاحبان خودروها با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت تولید پراکنده در شبکه هوشمند با مشارکت خودروهای الکتریکی با قابلیت مبادله دوجهته توان با ملاحظه نظر صاحبان خودروها با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت تولید پراکنده در شبکه هوشمند با مشارکت خودروهای الکتریکی با قابلیت مبادله دوجهته توان با ملاحظه نظر صاحبان خودروها با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به رشد چشمگیر بار در صنعت برق و عدم توانایی منابع سنتی فسیلی در تامین این نیاز، مسئله بهره برداری از نیروگاه ها به یک مسئله حیاتی تبدیل شده است. نگرانیهای ناشی از این مسئله سبب شده تا تکنولوژی های نوینی مانند خودروهای برقی بیشتر مورد توجه قرار گیرند. با توجه به قابلیت مبادلهدوجهته توان در این خودروها، اگر تعداد قابل توجهی از خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه به صورت هماهنگ تحت مدیریت و کنترل هوشمندانه به شبکهمتصل شوند، میتوانند همانند یک نیروگاه مجازی کوچک با سرعت راهاندازی بسیار بالا و بدون هزینه راه اندازی رفتار کرده و سبب کاهش هزینه بهرهبرداری و افزایش قابلیت اطمینان سیستم گردند. همچنین با برنامه ریزی جهت اختصاص حداکثر سوده حاصله برای صاحبان خودروها، میتوان یک عامل محرک برای میل به مشارکت بیشتر آنها در شبکه ایجاد نمود. در این مقاله برنامه ریزی ۴۲ ساعته برای مشارکت منابع تولید پراکنده و شبکه و دشارژ خودروها برای تولید توان و همچنین شارژ خودروها در یک شبکه ۳۳ باسه استاندارد با حضور ۴ واحد پیل سوختی و ۴ واحد دیزل ژنراتور با حضور هفت نوع خودروهای الکتریکی در ۴ سناریو، یعنی بدون در نظرگرفتن نظر صاحبان خودرو و دیگری با در نظرگرفتن نظر صاحبان خودرو انجام شده است. در نهایت نتایج دو سناریو به صورت جداگانه بررسی و با هم مقایسه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.