شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز )


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز ) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از نگارش مقاله حاضر تعیین عناصر موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک و همچنین شناسایی روابط و اولویت بندی عناصر مذکور است. شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان و روابط متقابل و تعاملات آنها از طریق بررسی ادبیات موضوع و نظرات خبرگان انجام شده است. در این مقاله از یک الگوی پیشنهادی بر مبنای رویکرد فرآیند تحلیل شبکه ای فازی به منظور شناسایی و اولویت بندی معیارهای موثر بر اعتماد مشتریان استفاده شده است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی – پیشمایشی محسوب می شود. ابزار گردآوری داده ها نیز پرسشنامه بوده که برای سنجش آن از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شد. مدل پیشنهادی شامل ۶ مرحله بوده که عوامل موثر در اعتماد مشتریان را در سه گروه ( متغیرهای مربوط به شرکت، متغیرهای فردی مشتریان و متغیرهای زیرساختی ) دسته بندی کرده که هر یک از این گروه ها، خود نیز شامل زیر معیارهایی می باشند. نتایج بدست آمده نشان می دهد از میان ۱۵ زیر معیار شناسایی شده، دو زیر معیار زیرساخت های حقوقی و قانونی به همراه زیرساخت های مخابراتی دارای بیشترین تاثیر بر روی اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.