تحلیل ضرایب شدت تنش در تیغه متحرک ردیف اول توربین گازی سولار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ضرایب شدت تنش در تیغه متحرک ردیف اول توربین گازی سولار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ضرایب شدت تنش در تیغه متحرک ردیف اول توربین گازی سولار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ضرایب شدت تنش در تیغه متحرک ردیف اول توربین گازی سولار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ضرایب شدت تنش در تیغه متحرک ردیف اول توربین گازی سولار :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تیغه های متحرک دریف اول توربین های گازی تحت تاثیر حداکثر دمای کاری و بارهای گریز از مرکز و فشار ناشی از جریان گاز داغ قرار دارند بنابراین بوجود آمدن کوچک ترین ترک در این قطعات میتواند در پی انواع آسیب های خزش خستگی اکسیداسیون و غیره مودهای مختلف شکست را در پی داشته باشد کهاین مسئله صرف هزینه های هنگفت تغییرات یا تامین تیغه های نو رااجتناب ناپذیر مینماپذیر مینماید به همین دلیل در پژوه حاضر تحلیل ترک ایستا در یک تیغه متحرک ردیف اول توربین گازی سولار از جنس سوپر آلیاژ پایه نیکل IN738LC به ازای سه دورانی ۱۴۴۰۰،۱۳۶۵۰ و۱۵۰۰۰ دور بر دقیقه با استفاده از نگرش اجزا محدود توسعه یافته XFEM رابه گونه انجام میدهند که تاثیر ابعاد ترک اولیه بر ضرایب شدت تنش سنجیده شده و مود غالب شکست تیغه بازشدگی برشی یا پارگی شناسایی گردد برای ایجاد مدل هندسی تیغه از روش داده برداری توسط دستگاه اسکن سه بعدی استفاده شد این نتیجه حاصل گردید که ضرایب شدت تنش مودهای دوم و سوم نسبت به مقادیر متناظر مربوط به مود بازشدگی به میزان قابل توجهی کمتر بودند در مجموع افزایش تنش در تیغه های ترک دار صورت توام با افزایش عمق ترک های اولیه اتفاق اتفاق افتاد تنش در شرایط دور کاری۱۳۶۵۰دور بر دقیقه شدیدی داشت که این مسئله به دلیل کمتر بودن دمای کاری تیغه اتفاق افتاد از طرف دیگر بالا بودن دما کاری تیغه به ازای سرعت دورانی ۱۵۰۰۰دور بر دقیقه روند کندتر افزایش تنش را به دنبال داشت در نهایت این نتیجه بدست آمد که نیروهای گریز از مرکز و در نتیجه سرعت دورانی محور توربین عامل اصلی ورود تیغه های ترک دار به شرایط بحرانی شکست هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.