آنالیز اثرات پارامترهای اصلی شکل هندسی بدنه بالگرد بر ضریب پسا بر اساس روش تاگوچی و متدولوژی رویه پاسخ


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آنالیز اثرات پارامترهای اصلی شکل هندسی بدنه بالگرد بر ضریب پسا بر اساس روش تاگوچی و متدولوژی رویه پاسخ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آنالیز اثرات پارامترهای اصلی شکل هندسی بدنه بالگرد بر ضریب پسا بر اساس روش تاگوچی و متدولوژی رویه پاسخ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آنالیز اثرات پارامترهای اصلی شکل هندسی بدنه بالگرد بر ضریب پسا بر اساس روش تاگوچی و متدولوژی رویه پاسخ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آنالیز اثرات پارامترهای اصلی شکل هندسی بدنه بالگرد بر ضریب پسا بر اساس روش تاگوچی و متدولوژی رویه پاسخ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در طراحی بالگرد ها یکی از مسائل اصلی و الیه تعیین شکل هندسی بدنه بالگرد میباشد که بر مشخصات عملکردی بالگرد نظیر مصرف سوخت سرعت کروز پایداری و کنترل پذیری تاثیر بسزایی دارد ضرایب آیرودینامیکی بدینه بالگرد معیار اصلی تعیین کننده کیفیت ومناسب بودن شکل هندسی بدنه بالگرد محسوب میشوند مهم ترین ضریب آیرودینامیکی بدنه بالگرد ضریب پسا CDمیباشد طراحی بهینه شکل هندسی بدنه بالگرد فعالیتی پیچیده میباشد و تعیین اثرات پارامتر های مختلف هندسه بالگرد برضریب CDضروری است دراین مقاله طراحی آزمایشات کامپیوتری بر مبنای شبیه سازی دینامیک سیال محاسباتی بهمنظور مطالعه اثرات سه پارامتر اصلی هندسی بدنه بالگرد شامل نسبت بزرگترین عرض بدنه بالگرد به طول بالگرد W/Lنسبت بزرگترین ارتفاع بدنه بالگرد به طول بالگردD/L و نسبت شعاع انحنا دماغهبه بزرکترین عرض بدنه بالگرد(R/W) بر ضریبCD بکار برده شده است آزمایشات براساس روش تاگوچی ۳(۵) L25 طراحی شده است برای تعیین ارتباط میان ضریب آیرودینامیک پسا و پارامتر های شکل هندسی بدنه بالگرد ومیزان اهمیت هر پارمتر براین ضریت ازنمودار های رویه میانگین نسبت سینگنال به نوین(S/N میانگین اثرات اصلی متدولوژی رویه پاسخ (RSM و آنالیز واریانس ANOVA استفاده شده است همچنین مدل ریاضی برای تخمین ضریب آیرودینامیکی CD از طریق متدولوژی روه پاسخ RSMتوسعه داده شده نتایج در سطح اطمینان۹۵%نشان میدهد که موثر ترین پارامتر بر مقدار ضریب CD بدنه بالگرد پارامتر D/L با سهم ۴۲.۹ %میباشد و اثر پارامتر W/L برضریب CDبدنه از نظر آماری معنادار نیست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.