تاثیرفعالیتهای بازاریابی برکیفیت ارتباطات مورد مطالعه: ادارات پست استان گیلان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرفعالیتهای بازاریابی برکیفیت ارتباطات مورد مطالعه: ادارات پست استان گیلان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرفعالیتهای بازاریابی برکیفیت ارتباطات مورد مطالعه: ادارات پست استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرفعالیتهای بازاریابی برکیفیت ارتباطات مورد مطالعه: ادارات پست استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرفعالیتهای بازاریابی برکیفیت ارتباطات مورد مطالعه: ادارات پست استان گیلان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از بارزترین ویژگیهای عصر حاضر، تغییرات وتحولات شگرف ومداومیاست که درشرایط اجتماعی وفرهنگی، سیاسی، اقتصادی، فناورانه وفراملی آنها روی میدهد. فعالیتهای بازاریابی توصیف مجموعه ای از حیطههایی است که درآن شرکت نیازبه علاقه مندی ورضایت بخشی موثرمشتریان دارد. از این رو، درتحقیقحاضربه بررسی تأثیرفعالیتهای بازاریابی برکیفیت ارتباطات درادارات پست استان گیلان پرداخته شده است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان ادارات پستاستان گیلان میباشندکه ازطریق نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۶۷ نفر ازبین جامعه آماری تحقیق به عنوان نمونه آماریانتخاب شدند. این پژوهش ازنظرهدف تحقیق، ازنوع کاربردی وطرح تحقیق دراین پژوهش، توصیفی- تحلیلی از نوع همبستگی است. همچنین ازپرسشنامه استاندارد (ال الک و همکاران۲۰۱۴ (برای گردآوری دادهها کمک گرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها نیز از آزمونهای کولموگوروفB اسمیرنف جهتتعیین نوع توزیع داده هاو بهره گیری از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری و روش تحلیل مسیر برازش کلی مدل و آزمون فرضیه ها استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که کیفیت ارتباطات با مشتریان در ادارات پست استان گیلان بررضایت مشتریان واعتماد مشتریان تاثیر مثبت، مستقیم ومعنیداری دارد. همچنین متغیرهای رابطه گرایی، افشای متقابل وفعالیت های بازاریابی برکیفیت ارتباطات با مشتریان در ادارات پست استان یلان تاثیرمثبت، مستقیم ومعنی داری دارد اما متغیرهای ویژگی ارائه دهنده خدمات ومشتری گرایی بر کیفیت ارتباطات با مشتریان درادارات پست استان گیلان تاثیرمعنی داری ندارد. همچنین نتایج نشان میدهد که کیفیت ارتباطات با مشتریان در ادارات پست استان گیلان برتبلیغات دهان به دهان تاثیرمعنی داری ندارددرصورتی که کیفیت ارتباطات به مشتریان برتداوم رابطه وکیفیت ارتباطات با مشتریان در ادارات پست استان گیلان بر پیامدهای آن (تداوم رابطه وتبلیغاتدهان به دهان) تاثیر مثبت، مستقیم ومعنی داری دارد. در نهایت براساس نتایج به دست آمده پیشنهادهایی برای مدیران و کارشناسان ادارات پست ارائه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.