بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک ملت وارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک ملت وارزش ویژه برند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک ملت وارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک ملت وارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک ملت وارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک و ارزش ویژه برند می باشد. روش پژوهش حاضر ازنوع ترکیبی کمی بوده و از نظر روش توصیفی پیمایشی می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری این تحقیق،کلیه مشتریان بانک ملت مدیریت شعب منطقه ۵ تهران می باشند. از آنجا که حجم نمونه نامحدود است حجم نمونه از طریق رابطهنامحدود کوکران محاسبه شده و حجم نمونه در حدود ۵۸۵ نفر برآورد شده است. داده های کمی پژوهش با استفاده از پرسشنامه به دست آمده است. برای تعیین پایایی از روش محاسبه الفای کرونباخ استفاده گردید. روایی محتوای پرسشنامه به روش قضاوت خبرگان و مرور جامع ادبیات و روایی صوری با اجرای آزمایشی پرسشنامه انجام شد. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های آماری که با تکیه بر معادلات ساختاری عملیاتی شده است نشان داد کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک بر اعتماد مشتریان به این خدمات تاثیر دارد؛ همچنین اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیک بر ارزش ویژه برند تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.