طراحی و آنالیز یک کنترل کننده غیر خطی به روش مد لغزشی برای سیستم تعلیق فعال خودرو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و آنالیز یک کنترل کننده غیر خطی به روش مد لغزشی برای سیستم تعلیق فعال خودرو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و آنالیز یک کنترل کننده غیر خطی به روش مد لغزشی برای سیستم تعلیق فعال خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و آنالیز یک کنترل کننده غیر خطی به روش مد لغزشی برای سیستم تعلیق فعال خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و آنالیز یک کنترل کننده غیر خطی به روش مد لغزشی برای سیستم تعلیق فعال خودرو :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از عوامل ایجاد لرزش در خودرو، ناهمواری های جاده است. نوسانات سطح جاده از طریق چرخ ها به بدنه خودرو منتقل شده و باعث کاهش کیفیت رانندگی می گردند. موضوع اصلی این مقاله پیرامون طراحی، آنالیز و شبیه سازی سیستم تعلیق خودرو است. به منظور کاهش تکان های خودرو یک سیستم فعال مورد بررسی قرار می گیرد. ایده اصلی برای افزایش کارآیی ترکیب سیستم تعلیق فعال با مدل های قلاب آسمانی و سینک انرژی غیر خطی است و معیارهای شتاب بدنه خودرو، جابه جایی تعلیق و انحراف چرخ ها برای ارزیابی مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج شبیه سازی ها نشان می دهد که مدل مذکور کارآیی مناسبی دارد. در طراحی کنترل کننده از عملگر هیدرولیکی استفاده می شود و باتوجه به دینامیک غیر خطی عملگر هیدرولیکی، با روش کنترلی مد لغزشی و طراحی دو سطح لغزشی یک ردیابی ایده آل انجام می گردد. نهایتاً با کمک روش لیاپانوف، پایداری کنترل کننده طراحی شده اثبات می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.