شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل تأثیر گذار بر ارزش ویژه برند در بانک صنعت و معدن می باشد. در این پژوهش با استناد به مدل تحقیق چهار عامل کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند و تصویر ذهنی برند به عنوان عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند در نظر گرفته شد. سپس با انجام مطالعات کتابخانهای شاخصهای مربوط به هرکدام از این عوامل اصلی شناسایی و جهت تآیید پرسشنامه تحلیل عاملی تدوین که در مرحله اول و به منظور انجام تحلیل عاملی اکتشافی ۸۰ نفر از نمونه آماری به روش تصادفی ساده انتخاب و تحلیل عاملی اکتشافی تحقیق در جامعه پژوهش مشتمل بر ۸۹۱ نفر، که با استفاده از فرمول کوکران نمونه ای با حجم ۲۶۸.۶ نفر انتخاب و سپس با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL صورت پذیرفت. نتایج حاصل حاکی از ان بود که کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند و تصویر ذهنی برند تاثیر مثبت و معنی داری بر ارزش ویژه برند در بانک صنعت و معدن دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.