سازمان یادگیرنده و توسعه خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی اسباب بازی روی دی استان تهران)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سازمان یادگیرنده و توسعه خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی اسباب بازی روی دی استان تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سازمان یادگیرنده و توسعه خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی اسباب بازی روی دی استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سازمان یادگیرنده و توسعه خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی اسباب بازی روی دی استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سازمان یادگیرنده و توسعه خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی اسباب بازی روی دی استان تهران) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

علیرغم سابقه طولانی خلاقیت در حیات بشری، سازمانها اخیرا به واسطه سرعت شگرف تغییرات تکنولوژیکی، رقابت جهانی و عدم اطمینان اقتصادی کشف کرده اند که یکی از منابع کلیدی و مستمر مزیت رقابتی و بقا سازمانی، خلاقیت سازمانی است و در این راستا پرورش خلاقیت سازمانی از جمله برنامه های اساسی در سازمانهاست. هدف اصلی این پژوهش شناسایی ارتباط بین مولفه های سازمان یادگیرنده (از دیدگاه پیتر سنگه) و خلاقیت سازمانی در میان شرکت تولیدی اسباب بازی روی دی است چرا که در صنعت اساب بازی ، رکن اصلی موفقیت در بازار خلاقیت سازمانی است. در این پژوهش برای گردآوری داده ها از پرسش نامه های سازمان یادگیرنده با ۴۰ گویه و پرسش نامه خلاقیت با ۱۸ گویه استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش شامل ۵۸ نفر از کارشناسان و مدیران بخش های اجرایی کارخانه اسباب بازی روی دی بوده و داده ها توسط نرم افزار های SPSS و PLS تحلیل و نتایج پژوهش نشان داد که بین دو متغیر خلاقیت سازمانی و سازمان یادگیرنده ارتباط مثبتی وجود داشته و همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر ، میزان اثرگذاری متغیر سازمان یادگیرنده بر خلاقیت سازمانی را نشان می دهد. در این راستا تفاوت معنی داری بین متغیر خلاقیت و تک تک متغیر های جمعیت شناختی نیز مشاهده نشد و تنها بین متغیرهای تحصیلات و شیفت های کاری با موضوع مورد بررسی رابطه معنی داری مشاهده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.