خوشه بندی تامین کنندگان ایران خودرو تبریز با استفاده از تکنیک داده کاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
خوشه بندی تامین کنندگان ایران خودرو تبریز با استفاده از تکنیک داده کاوی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد خوشه بندی تامین کنندگان ایران خودرو تبریز با استفاده از تکنیک داده کاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوشه بندی تامین کنندگان ایران خودرو تبریز با استفاده از تکنیک داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن خوشه بندی تامین کنندگان ایران خودرو تبریز با استفاده از تکنیک داده کاوی :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
پیدا کردن بهترین راه برای ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان دشوار است و شرکت ها از انواع روشهای مختلف برای مقابله با آن استفاده می کنند، بنابراین، مهمترین مسئله در انتخاب تامین کنندگان، توسعه یک روش مناسب برای انتخاب تامین کننده مناسب است. بر همین اساس هدف این تحقیق خوشه بندی تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک های داده کاوی می باشد. برای نیل به هدف فوق یک سوال اصلی و دو سوال ویژه مطرح شده است. روش تحقیق کاربردی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه تأمین کنندگان شرکت ایران خودرو تبریز می باشد. تعداد این تأمین کنندگان ۱۲۲ تأمین کننده شناسایی شده است. بدلیل محدود بودن جامعه آماری هیچ گونه نمونه گیری انجام نشده و کل جامعه مورد پیمایش قرار گرفته است. برای تجزیه وتحلیل داده ها از آزمون های تحلیل خوشه ای k میانگین، درخت-های تصمیم C5.0، CRT، QUEST و CHAID و همچنین ماشین بردار پشتیبان استفاده شده است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که مهمترین متغیر های تأثیر گذار بر انتخاب تأمین کنندگان در شرکت ایران خودرو تبریز، کیفیت مواد و قطعات، قابلیت فنی، قیمت، شهرت و اعتماد می باشد. همچنین بر اساس نتایج بدست آمده می توان تأمین کنندگان را بر اساس امتیازات بدست آمده در هر یک از متغیرها خوشه بندی نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.