تعیین ارتباط بین سنجه های مدیریت دانش بر عوامل محتوایی و فرآیندی ( حوزه استراتژیک) (مورد بررسی : ستاد استانداری گیلان)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین ارتباط بین سنجه های مدیریت دانش بر عوامل محتوایی و فرآیندی ( حوزه استراتژیک) (مورد بررسی : ستاد استانداری گیلان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین ارتباط بین سنجه های مدیریت دانش بر عوامل محتوایی و فرآیندی ( حوزه استراتژیک) (مورد بررسی : ستاد استانداری گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین ارتباط بین سنجه های مدیریت دانش بر عوامل محتوایی و فرآیندی ( حوزه استراتژیک) (مورد بررسی : ستاد استانداری گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین ارتباط بین سنجه های مدیریت دانش بر عوامل محتوایی و فرآیندی ( حوزه استراتژیک) (مورد بررسی : ستاد استانداری گیلان) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه صاحبنظران از مدیریت دانش به عنوان راهبردی کلیدی و آینده نگر در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های استراتژیک و تاکتیکی، یادگیری پویا، حل مسأله و تحقق بخشیدن پتانسیل کامل دارایی های سازمان؛ و یکی از حیاتی ترین عوامل بهبود عملکرد کارکنان، موفقیت یا شکست مدیران و مزیت رقابتی سازمان یاد کرده و مدعی شدند که اگر سازمان ها قابلیت یادگیری و استفاده خلاقانه از فرایندهای دانشی را دارا باشند، به الگوی جدید حوزه دست می یابند که می توانند به تعریف مجدد امور و ارائه ی شیوه های نوین انجام آنها بپردازند. علاوه بر موارد مذکور، این مدیریت دانش است که از طریق واکنش دقیق نسبت تغییرات محیطی، خلق، اکتساب، نگهداری، توزیع و بکارگیری دانش باعث می شود کارکنان سازمان ها هوشمندتر کار کنند، تولیدات و خدمات خلاقانه تری ارائه کنند و نیاز مشتریان را به بهترین شکل ارضاء و به طور کلی به اتخاذ تصمیمات استراتژیک و انجام اقدامات کمک کنند. دران پژوهش تش شده است تا رابطه بن هرکدام از سنجه های مدیریت دانش که شامل (خلق وکسب دانش، ذخیره و نگهداری دانش، انتقال دانش و بکارگیری دانش) برابعاد محتوایی و فرآیندی حوزه استراتژیک که شامل (چشم انداز، خقت ،تفکرسستم ،ارتباطات استراتژیک و تجزه و تحلل استراتژیک) است بررسی گردد، این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش تحقیق توصیفی- همبستگ از نوع پماش و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد که در بهار ۱۳۹۵ بر روی تعداد ۳۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان ستاد استانداری گیلان بعنوان نمونه پژوهش انجام شد که از این میزان بر اساس فرمول کوکران تعداد ۱۷۷ نفر به روش تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و جامعه آماری آن را کلیه مدیران و کارشناسان ستاد استانداری گیلان تشکیل می دهند. روش جمع آوری داده ها در این پژوهش به روش کتابخانه ای، میدانی و پرسشنامه می باشد. به منظور بررسی فرضیه ها با به کارگیری نرم افزار SPSS 22 از آزمون تحلیل همبستگی و رگرسیون خطی استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که رابطه معنی داری بین فرآیندهای مدیریت دانش و عوامل محتوایی و فرآیندی حوزه استراتژیک مدیران و کارشناسان ستاد استانداری گیلان وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.