تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

درمطالعات اخیر محققان تاکید کرده اند که وفاداری مشتری یکی از عوامل مهمی است که در صنعت بانکداری نقش مهمی را ایفا می کند،یعنی تمامی اهداف این نظام در راستای جلب رضایت و وفاداری مشتریان می باشد.وفاداری مشتری در سازمانهای خدماتی خصوصا بانکها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقا ،اهمیتی دو چندان می یابد.ارائه محصولات متنوع از سوی بانکها(خدمات بانکی)، به منظور حفظ مشتریان موجود و وفادار کردن آنها برای کسب سهم بیشتری از بازار رقابت بانکها،با اهمیت است این تحقیق سعی براثبات این مهم دارد که هدف اصلی آن تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با توجه به نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان می باشد.این تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است، روش گردآوری داده ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه می باشد.در تحقیق حاضر جامعه مورد بررسی مشتریان شعب بانک پارسیان استان گیلان می باشند که از طریق فرمول کوکران محاسبه و ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه در نظر گرفته شد.از آنجائی که احتمال عدم بازگشت پرسشنامه وجود دارد ، تعداد ۶۰۰ پرسشنامه در بین مراجعین پخش گردید ، که در نهایت ۳۸۷ پرسشنامه سالم دریافت و در تحلیل نهایی استفاده شد(نرخ بازگشت در حدود ۶۴/۵ درصد). لازم به ذکر است که روش نمونه گیری در تحقیق حاضر از نوع غیراحتمالی در دسترس بوده که در نهایت اطلاعات بوسیله نرم افزارهای Spss20 وAmos22 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل فرضیه های تحقیق نشان می دهد که ارتباط معنی دار و مثبتی بین متغیرهای تحقیق وجود دارد و در سطح خطای ۹۵% فرضیات تحقیق تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.