تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فضای کسب وکار در کشورهای گروه G-7
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فضای کسب وکار در کشورهای گروه G-7 دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فضای کسب وکار در کشورهای گروه G-7 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فضای کسب وکار در کشورهای گروه G-7،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فضای کسب وکار در کشورهای گروه G-7 :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
طی دهه های اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) تحولات وسیعی در حیات بشر ایجاد نموده است، به گونه ای که عملاً تمامی ابعاد زندگی انسان ها را در برگرفته و متأثر ساخته که از آن جمله می توان به توسعه و تقویت فرآیندهای اقتصادی کشورها اشاره نمود. در مورد اثر تعاملی فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای کسب وکار بحث های زیادی مطرح شده است و اکثریت اقتصاددانان به رابطه مثبت بین گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه فضای کسب وکار معتقدند. بنابراین فضای کسب وکار یکی از اجزای تشکیل دهنده محیط اقتصادی یک کشور است که به خوبی می تواند از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات متأثر شود. بدین منظور با استفاده از مبانی نظری موجود عوامل مؤثر بر فضای کسب وکار استخراج و با استفاده از روش پنل دیتا برای کشورهای گروه G7 طی سال های ۲۰۱۴-۲۰۰۰ برآورد شده است. نتایج حاکی از تأثیر مثبت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فضای کسب وکار در این کشورها می باشد. به این معنی که کشورهای توسعه یافته توانسته اند از قابلیت ها و مزایای فناوری اطلاعات و ارتباطات در مسیر رشد و توسعه خود استفاده نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.