تاثیر برنامه پاداش بر هدف خرید، نوع پاداش، و پاداش زمان بازخرید در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: باشگاه های ورزشی)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر برنامه پاداش بر هدف خرید، نوع پاداش، و پاداش زمان بازخرید در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: باشگاه های ورزشی) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر برنامه پاداش بر هدف خرید، نوع پاداش، و پاداش زمان بازخرید در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: باشگاه های ورزشی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر برنامه پاداش بر هدف خرید، نوع پاداش، و پاداش زمان بازخرید در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: باشگاه های ورزشی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر برنامه پاداش بر هدف خرید، نوع پاداش، و پاداش زمان بازخرید در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: باشگاه های ورزشی) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف: هدف از این تحقیق بررسی اثر برنامه پاداش در القای رفتارهای مطلوب مشتری (نقش قصد خرید، نوع پاداش و پاداش زمان بازخرید) می باشد.طرح/روش/ رویکرد: پاداش عبارتست از: پیامدهای ارزشمند مثبت کار برای افراد، پاداش ارائه یک پیامد خوشایند برای انجام رفتاری مطلوب از فرد به منظور افزایش احتمال تکرار است. جامعه آماری این پژوهش ۴۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد قزوین می باشند. پرسشنامه در زمینه باشگاه ورزشی انجام خواهد شد. از پاسخ دهندگان خواسته می شود هشت سناریو را که در محیط مطالعاتی گردآوری شده مطالعه و پرسش های مربوط را پاسخ دهند.یافته ها: در این پژوهش از مقیاس یا طیف لیکرت ۵تایی که یک نوع از فن های مقیاس سازی غیرمقایسه ای می باشد، استفاده شده است. برای سنجش پایایی از آلفای کرونباخ استفاده خواهیم کرد. در این پژوهش، برای آزمون فرضیه ها، از آمار استنباطی استفاده خواهد شد. آزمون مورد استفاده تحلیل همبستگی با تکنیک رگرسیون و نرم افزار مورد استفاده SPSS خواهد بود و در صورت نیاز از سایر نرم افزارهای آماری استفاده خواهد شد.محدودیت های تحقیق/ مفاهیم: محدود بودن تحقیق به یک مکان تجاری و یک فرهنگ خاص، عدم همکاری گروهی از مشتریان و فقدان فرهنگ پر کردن پرسشنامه. مفهوم عملی: در این پژوهش، یک برنامه پاداش مشتری به عنوان رویکرد احتمالی مشتری، و آزمودن تجربی تاثیرگذاری آن و تاثیر درک مشتری از نام گذاری شرکت را برای بهره وری از میزان رفتار داوطلبانه مشتری در جهت منافع شرکت را آزمایش کردیم، تاثیر ارزیابی عادلانه ی برنامه پاداش در پذیرش مشتری از این برنامه نیز مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت، تاثیر ویژگی های مشتری (هدف از خرید) و ویژگی های پاداش (نوع و زمان بازخرید) در اثر برنامه پاداش ارزیابی می شوند. یافته های حاصل از این پژوهش به گسترش ادبیات خدمات مدیریت خدمات کمک می کند. اصالت/ ارزش: مطالعه حاضر برای اولین بار در زمینه برنامه پاداش، قصد خرید و پاداش زمان بازخرید انجام گرفته است. جنبه نوآوری این پژوهش در حوزه خدمات،کار پژوهشی آزمایشی انجام شده است که یکی از جنبه های نو و جدید بودن این پژوهش نیز استفاده از روش پژوهش آزمایشی در قالب طرح های شبه آزمایشی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.