بررسی مراحل فرایند تصمیم گیری خرید و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مراحل فرایند تصمیم گیری خرید و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مراحل فرایند تصمیم گیری خرید و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مراحل فرایند تصمیم گیری خرید و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مراحل فرایند تصمیم گیری خرید و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

شاید چندان مهم نباشد که سازمان شما یک تشکیلات تجاری بزرگ یا یک سازمان خدماتی کوچک باشد؛ امروزه موفقیت فقط به ساغ کسانی می آیدکه همواره از مشتریان خود مراقبت نموده و در صدد تأمین نیازها و خواسته ها و از همه مهمتر جلب رضایت آنان باشند، امروزه سازمانهای موفق، همگی بر یک اصل مشترک به نام مشتری تمرکز دارند. پژوهش حاضر از نظر روش تحقیق از نوع توصیفی تحلیلی و براساس مطالعه و مقایسه دیدگاه ها و نظرات پژوهشگران مختلف با استفاده از شیوه کتابخانه ای می باشد، که نتیجه به دست آمده از تحقیق نشان میدهد که، عوامل گوناگونی از جمله دیدگاه ها، علایق، نیازها و خواسته های مشتریان، شرایط بازار و همچنین؛ کیفیت، یعنی اینکه چگونه محصولات ما در رابطه با نیاز مشتریان می توانند عملکرد مناسبی داشته باشند و قیمت، نقش روانی و تعیین کننده ای در مراحل مختلف تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان بجای خواهند گذاشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.