بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این مطالعه به بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی پرداخته است. مطالعات نظری این تحقیق به صورت کتابخانه ای و از طریق مقالات، کتاب ها، مجلات و سایت های معتبر جمع آوری گشته است. در این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته برای سنجش دیدگاه مدیران استفاده شد. این پرسشنامه بعد از تأیید اعتبار و روایی آن در اختیار نمونه آماری مطالعه قرار داده شد. جامعه آماری مطالعه شامل مدیران سازمان های دولتی شهر تهران بوده است. حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی مورگان تعیین شده است و در انتخاب نمونه ها از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی استفاده شد. با توجه به جدول کرجسی و مورگان تعداد ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. این تعداد به صورت خوشه ای تصادفی مورد انتخاب قرار گرفتند. به این صورت که شرکت های خصوصی تهران به عنوان خوشه ها انتخاب شدند و در داخل آنها مدیران به صورت تصادفی انتخاب شدند. نتایج نشان داد که مهارت های فردی مدیران، اهداف سازمان، میزان تحصیلات مرتبط و حمایت های قانونی بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرکت های ایرانی موثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.