بررسی شاخص های اثرگذار بر ارزش ویژه برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی شاخص های اثرگذار بر ارزش ویژه برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی شاخص های اثرگذار بر ارزش ویژه برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های اثرگذار بر ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی شاخص های اثرگذار بر ارزش ویژه برند :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
طی دو دهه اخیر ارزش ویژه برند به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی در بازاریابی ظهور کرده است. ادبیات مرتبط با این مفهوم نیازمند مطالعه بیشتر به منظور افزایش درک ابعاد مختلف ارزش ویژه برند است. از آنجایی که این ابعاد تاثیر یکسانی بر ارزش ویژه برند ندارند لازم است به تعیین اثرگذار ترین بعد ارزش ویژه برند پرداخته شود. در پژوهش حاضر با استفاده از تکنیک دیمتل، روابط علت و معلولی بین ابعاد ارزش ویژه برند براساس نظرات جمعی از مدیران و خبرگان صنعت و دانشگاه، بررسی گردید. بر مبنای شاخص خالص اثرگذاری، کیفیت ادراک شده به عنوان موثرترین بعد ارزش ویژه برند تعیین گردید. همچنین سایر ابعاد به ترتیب اثرگذاری شامل اعتماد و هویت برند می باشد. بنابراین می توان استنتاج نمود که با تمرکز بر بعد کیفیت ادراک شده برند می توان بیشترین تاثیر را بر افزایش ارزش برند از طریق تاثیر آن بعد بر سایر ابعاد داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.