بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور انجام شده است. روش تحقیق بصورت توصیفی – همبستگی بوده، جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور (استانهای خراسان شمالی،خراسان رضوی،خراسان جنوبی،زاهدان،کرمان) به تعداد ۲۳۰ نفر و کلیه مشتریان آنها می باشد. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی – مورگان برابر با ۱۴۰نفر از کارکنان و برای مشتریان ۳۸۴ نفر بوده که به ترتیب بصورت تصادفی طبقه ای متناسب با حجم جامعه وتصادفی ساده انتخاب شده اند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده از بانکداری الکترونیکی با روایی ۰/۸۸ و پایایی ۰/۹۴ و پرسشنامه جذب منابع بانکی با روایی ۰/۸۲ و پایایی ۰/۹۵ استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار spss20 انجام گرفته و از آماره های توصیفی و استنباطی مثل میانگین، انحراف معیار، ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که بین میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی و جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد. همچنین بین استفاده مشتریان از خدمات دستگاه های خود پرداز، کارتخوان، موبایل بانک و اینترنت بانک پاسارگاد و جذب منابع بانکی در شعب این بانک رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد، باتوجه به نتایج تحقیق پیشنهاداتی در پایان تحقیق ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.