بررسی تأثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار براثربخشی عملکرد بانکی ، مطالعه موردی بانک ملت


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار براثربخشی عملکرد بانکی ، مطالعه موردی بانک ملت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار براثربخشی عملکرد بانکی ، مطالعه موردی بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار براثربخشی عملکرد بانکی ، مطالعه موردی بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار براثربخشی عملکرد بانکی ، مطالعه موردی بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در دهه اخیر با افزایش رقابت، جذب و حفظ مشتری کـه بـا ارزشترین رکن رقابت شمرده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار شده است و بسیاری از سازمانها آن را کلید موفقیت در کسب وکار می دانند. در دنیای امروز، رقابت شکل تازهای به خـود گرفتـه و ارتبـاط مسـتمر و بلندمـدت بـا مشـتری، اساسی ترین کلید برای رسیدن به موفقیت سازمانها شده است. این امر موجب شده تا بسیاری از سازمانها تغییر شکل داده و با بهبود زیرساختهای اطلاعاتی و دانـش خـود، مشـتری گرایـی را بپذیرند و از آن در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان و رسیدن به حداکثر سود بهره ببرند.هدف این تحقیق؛ بررسی تاثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار بر اثربخشی عملکرد نظام بانکی در بین بانک ملت استان گیلان می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری سهمیه ای در دسترس، افرادواجد شرایط برای توزیع پرسشنامه انتخاب شدند.سپس تعداد ۱۰۸پرسشنامه در بین رییس، معاون و کارکنان صف که حداقل۱۰ سال سابقه کار و حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی باشند و توانایی ارزیابی عملکرد بانک را داشته باشند، توزیع و جمع آوری گردید. برای آزمون فرضیه ها؛ از روش مدلسازی معادلات ساختاری که توسط نرم افزارLISREL 8.8 وSPSS 22 استفاده شده است،نتایج حاکی از آن است که بین مشتری مداری اجتماعی با استراتژی های کسب و کار؛ استراتژی های کسب و کار با اثربخشی عملکرد بانکی تاثیر مثبت و معناداری وجود دارد؛ و نقش میانجی گری استراتژی های کسب و کار بین مشتری مداری اجتماعی با اثربخشی عملکرد بانکی پذیرفته شد. اما بین مشتری مداری اجتماعی با اثربخشی عملکرد بانکی تاثیر وجود ندارد؛ علت رد فرضیه را می توان در سنجش هم زمان چندین متغیر، که منجر به از سر باز زدن برخی افراد و جوابهای سرسری و بدون توجه مشارکت کنندگان شده، دانست.علت بررسی نوع شعبات به این دلیل است که سطح تحلیل، سازمانی می باشد و تحلیل نتایج با استفاده از شرایط محیطی شعب بانک ملت استان گیلان انجام گرفت.توجه به نیازهای مشتریان و بازارسنجی به منظور طراحی ویژگی هایی محصول که در حفظ مزیت رقابتی در بازار اهمیت زیادی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.