بررسی تأثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد شرکت های بیمه در استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد شرکت های بیمه در استان فارس دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد شرکت های بیمه در استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد شرکت های بیمه در استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد شرکت های بیمه در استان فارس :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تأثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد شرکت های بیمه در استان فارس است. نمونه پژوهشی از بین کلیه مدیران و کارکنان شعب و سرپرستی های بیمه استان فارس انتخاب گردید. تعداد نمونه پژوهش شامل ۲۰۰ نفر(۱۳۳ نفر مذکر و ۶۷ نفر مؤنث) مدیران و کارکنان مشغول به کار بود که با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران برآورد گردید. در بخش تجزیه تحلیل داده ها به منظور آزمون نرمال بودن توزیع متغیرها از آزمون کولموگروف و به منظور آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون ضرایب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده گردید. نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول نشان می دهد که عوامل سازمانی تأثیر معناداری بر عملکرد شرکت های بیمه دارد. نتایج حاصل از فرضیه دوم نشان می دهد که انگیزش مشتریان تأثیر معناداری بر عملکرد شرکت های بیمه دارد. سایر نتایج بیانگر این است که ویژگی های شرکت های بیمه از جمله اندازه شرکت ها ، سن شرکت ها و رقابت پذیری آن ها بر رابطه بین انگیزش مشتریان و عملکرد شرکت های بیمه تأثیر معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.