بررسی ارتباط بین ساختار سرمایه و سهم بازار و رقابت در بازار محصول با تاکید بر نقش استراتژی های رقابتی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین ساختار سرمایه و سهم بازار و رقابت در بازار محصول با تاکید بر نقش استراتژی های رقابتی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین ساختار سرمایه و سهم بازار و رقابت در بازار محصول با تاکید بر نقش استراتژی های رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین ساختار سرمایه و سهم بازار و رقابت در بازار محصول با تاکید بر نقش استراتژی های رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین ساختار سرمایه و سهم بازار و رقابت در بازار محصول با تاکید بر نقش استراتژی های رقابتی :

تعداد صفحات :۳۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی و اساسی این پژوهش بررسی تاثیر ساختار سرمایه و سهم بازار و رقابت در بازار محصول با تاکید بر نقش استراتژیهای رقابتی در بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. در این تحقیق جهت اندازه گیری ساختار سرمایه از دو معیار اهرم کل و اهرم بازار استفاده می شود و برای اندازه گیری رقابت در بازار محصول از شاخص هرفیندال هریشمن استفاده می گردد. این تحقیق در زمره تحقیق های همبستگی قرار دارد. و از نوع پس رویدادی می باشد . همچنین تحقیق حاضر از نوع کاربردی و به روش مطالعه کتابخانه ای انجام گرفته است. در این تحقیق ۷۵ شرکت از بین صنایع غذایی، شیمیایی، و دارویی در طول دوره ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲به عنوان نمونه انتخاب گردیده اند. نتایج آزمون های فوق به طور کلی نشان می دهدکه بین ساختار سرمایه و سهم بازار شرکت ارتباط معنا داری وجود دارد و بین اهرم مالی شرکت و سهم بازار شرکت ارتباط معنا داری وجود دارد اما بین اهرم بازار شرکت و سهم بازار شرکت ارتباط معنا داری وجود ندارد. و نیز رقابت در بازار محصول بر ساختار سرمایه تاثیر معنا داری دارد. در شرکتهای با استراتژی مکمل بین رقابت در بازار و اهرم کل شرکت رابطه معنی داری وجود دارد. ولی با اهرم بازار رابطه معنی داری وجود ندارد و همچنین در شرکتهای با استراتژی های جایگزینی بین رقابت در بازار با هیچ یک از معیارهای ساختار سرمایه رابطه معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.