ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در عصر حاضر رشد و توسعه استفاده از اینترنت و خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری دنیا اهمیت ویژه و قابل توجهی به خود اختصاص داده است. این امر موجب شده تا بانک ها با ارائه خدمات بهتر سعی نمایند که مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند و در نگهداری آنان بکوشند. نگهداری و حفظ مشتریان به عنوان یک استراتژی ارزشمند باعث سودآوری بلند مدت و تضمین موفقیت سازمان ها می گردد. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مدیران و کارمندان بانک ملت در شعب تهران در سال های ۹۳ تا ۹۴ بوده است. در این پژوهش از روش توصیفی که از نوع همبستگی بوده، استفاده شده است که حجم نمونه گیری در این پژوهش ۴۰۰ نفر از مشتریان کلیدی ملت در یازده شعبه بانک مزبور که در شهر تهران استفاده گردیده که با روش نمونه گیری انتخاب گردیده اند که تعداد ۳۶۰ پرسشنامه جمع آوری گردیده است. مهمترین ابزار به منظور جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه می باشد. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی می باشد. نتایج حاصل از این پژوهش حاکی از آن است که اعتماد مشتریان تأثیر مهم و بسزایی در پذیرش بانکداری الکترونیک و نگهداری از مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.