مقایسه روش المان محدود و تئوری تعمیم یافته تابع سیم پیچی در تشخیص خطای خروج از محور ماشین سنکرون قطب برجسته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه روش المان محدود و تئوری تعمیم یافته تابع سیم پیچی در تشخیص خطای خروج از محور ماشین سنکرون قطب برجسته دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه روش المان محدود و تئوری تعمیم یافته تابع سیم پیچی در تشخیص خطای خروج از محور ماشین سنکرون قطب برجسته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه روش المان محدود و تئوری تعمیم یافته تابع سیم پیچی در تشخیص خطای خروج از محور ماشین سنکرون قطب برجسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه روش المان محدود و تئوری تعمیم یافته تابع سیم پیچی در تشخیص خطای خروج از محور ماشین سنکرون قطب برجسته :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
با توجه به بحث پایش و تشخیص خطا در ماشین های الکتریکی، نوع روش تحلیلی، دقت مدل سازی و شرایط ماشین در حالت بینی، تشخیص و تعیین میزان خطای ماشین بسیار با اهمیت می باشد. از این رو در این مقاله یک ماشین سنکرون قطب برجسته با ابعاد و مشخصات معلوم، با منظور نمودن تمامی اثرات غیر ایده آل شامل اشباع و رفتار غیرخطی هسته های مغناطیسی، شکل هندسی واقعی شیارها و فاصله هوایی، توزیع سیم پیچی و خطای خروج از محور استاتیکی و دینامیکی در نرم افزار Maxwell به روش المان محدود و در نرم افزار Mathematica به روش تئوری تعمیم یافته تابع سیم پیچی طراحی و شبیه سازی شده است. گشتاور و جریان استاتور در شرایط سالم و تحت خطا محاسبه گردیده و با تحلیل طیف فرکانسی آنها در نرم افزار Matlab توانایی و قابلیت های این دو روش در تحلیل رفتار ماشین معیوب جهت تشخیص خطای خروج از محور استاتیکی و دینامیکی با استفاده از علائم لرزش گشتاور و جریان مقایسه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.