تاثر عوامل درون سازمانی بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثر عوامل درون سازمانی بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثر عوامل درون سازمانی بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثر عوامل درون سازمانی بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثر عوامل درون سازمانی بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

محصولات جدید جزء عوامل حیاتی انکارناپذیر موفقیت، برای شرکتهایی هستند که در یک محیط رقابتی در حال تغییر فعالیت می کنند. محققان بسیاری در پی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت محصولات جدید هستند در تحقیق حاضر در پی شناسایی مهمترین عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی هستیم. مهمترین عوامل درون سازمانی که در این تحقیق به آنها پرداخته می شود شامل گرایش کارافرینانه، یادگیری سازمانی و فرایند توسعه محصول جدید می باشد جامعه آماری تحقیق حاضر، تمامی شرکتهای فعال در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی می باشد که براساس آمار دریافتی از سازمان صنایع و معادن استان در سال ۱۳۹۵ تعداد ۲۱۰ شرکت می باشد پس از لیست کردن شرکتها تعداد ۵۲ شرکت توسط محقق انتخاب شدند که محقق موفق به توزیع ۱۷۲ پرسشنامه بین مدیران عالی و میانی این شرکتها شده و با پیگیری های به عمل آمده تعداد ۱۶۵ عدد پرسشنامه جمع آوری گردید. پس از بررسی پرسشنامه های جمع آوری شده، تعداد ۶ عدد از پرسشنامه ها به دلیل ناقص بودن از محاسبات کنار گذاشته شد و در مجموع ۱۵۹ پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. یافته های این پژوهش نشان داد که گرایش کارآفرینانه و فرآیند توسعه محصول جدید تاثیر مستقیم و معناداری بر روی عملکرد محصول جدید دارند اما معناداری تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد محصول جدید به اثبات نرسید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.