نقش مشتری مداری در رضایت مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مشتری مداری در رضایت مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مشتری مداری در رضایت مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مشتری مداری در رضایت مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مشتری مداری در رضایت مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق، مطالعه نقش مشتری مداری در رضایت مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر بود. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر به تعداد ۳۲۵ نفر در سال ۱۳۹۵ بود که ۱۷۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده های تحقیق از پرسش نامه های مشتری مداری هنیگ ثورائو (۲۰۰۴) و رضایت مشتریان چو (۲۰۰۳) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج نشان داد که بین مهارت های فنی کارکنان باشگاه ها با رضایت مشتریان ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد. بین مهارت های اجتماعی کارکنان با رضایت مشتریان نیز ارتباط مثبت و معنی داری مشاهده شد. بین مهارت های انگیزشی کارکنان با رضایت مشتریان ارتباط مثبت و معنی داری وجود داشت. بین قدرت تصمیم گیری کارکنان با رضایت مشتریان نیز ارتباط مثبت و معنی داری مشاهد شد. پیشنهاد می شود مدیران باشگاه های بدن سازی شهرستان آزادشهر برای افزایش رضایت مشتریان خود از اقدامات مشتری محور بیشتر استفاده نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.