نقش حمایت سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش حمایت سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش حمایت سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش حمایت سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش حمایت سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق، نقش حمایت سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان به تعداد ۲۲۰ نفر بود که ۱۴۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده های تحقیق از پرسش نامه های حمایت سازمانی یاواس و باباکوس (۲۰۰۹) و کیفیت خدمات ارائه شده لیسر و همکاران (۲۰۰۲) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین پنج بعد حمایت سازمانی (حمایت مدیریت، آموزش کارکنان، ارائه پاداش، توانمندسازی و فناوری ارئه خدمات) با کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد. پیشنهاد می شود مدیران ادارات ورزش و جوانان استان گلستان با بهبود جو حمایتی، زمینه ارائه خدمات مطلوب تر توسط کارکنان خود را فراهم سازند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.