تعیین رابطه مشتری گرایی با رضایت شغلی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه مشتری گرایی با رضایت شغلی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه مشتری گرایی با رضایت شغلی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه مشتری گرایی با رضایت شغلی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه مشتری گرایی با رضایت شغلی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، مطالعه رابطه بین مشتری گرایی با رضایت شغلی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران بود. روش تحقیق این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد که به صورت میدانی اجرا شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهر تهران به تعداد ۵۰۰ نفر بود که ۱۹۳ نفر از این تعداد به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده های تحقیق از پرسش نامه های مشتری مداری داناوان و همکاران (۲۰۰۹) و رضایت شغلی ویسوکی و کروم (۱۹۹۸ ) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که بین مشتری گرایی با رضایت شغلی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. با توجه به نتایج تحقیق می توان گفت که مدیران ادارات ورزش و جوانان شهر تهران با اتخاذ برنامه های مناسب در زمینه مشتری گرایی می توانند موجب افزایش رضایت شغلی کارکنان نیز شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.