ارتباط بازاریابی داخلی با بازارگرایی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بازاریابی داخلی با بازارگرایی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بازاریابی داخلی با بازارگرایی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بازاریابی داخلی با بازارگرایی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بازاریابی داخلی با بازارگرایی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق ارتباط بازاریابی درونی با بازارگرایی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود. روش تحقیق این پژوهش، توصیفی، از نوع پیماشی می باشد که به صورت میدانی اجرا شده است. جامعه آماری این تحقیق، شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش وجوانان استان گلستان در سال ۱۳۹۴ به تعداد ۱۸۰نفر می باشد.که برحسب جدول کوکران،۱۲۲ نفر به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده های تحقیق از پرسش نامه های آواد و آگتی(۱۹۹۸) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد بین بازاریابی داخلی با بازارگرایی کارکنان اداره ورزش وجوانان ادارات استان گلستان رابطه معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج تحقیق، پیشنهاد می شود مدیران سازمان در تقویت احساس شایستگی کارکنان،احساس داشتن حق انتخاب،موثربودن، مهم بودن واحساس اعتمادبه دیگران کوشا باشند همچنین با کاهش تفاوت سطح دستمزد دریافتی کارکنان درعرض سازمان وهمچنین کاهش سطح تفاوت مقام درارتباطات سازمانی نسبت به افزایش سطح بازاریابی درونی سازمان خود اقدام نمایند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.