ارزیابی ویژگی های مهندسی توده سنگ با نگرشی بر طراحی سیستم نگهداری تونل ها (تونل کیومتر ۰۲۵+۷۳ ۷۳ راه آهن دورود – خرم آباد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی ویژگی های مهندسی توده سنگ با نگرشی بر طراحی سیستم نگهداری تونل ها (تونل کیومتر ۰۲۵+۷۳ ۷۳ راه آهن دورود – خرم آباد) دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی ویژگی های مهندسی توده سنگ با نگرشی بر طراحی سیستم نگهداری تونل ها (تونل کیومتر ۰۲۵+۷۳ ۷۳ راه آهن دورود – خرم آباد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی ویژگی های مهندسی توده سنگ با نگرشی بر طراحی سیستم نگهداری تونل ها (تونل کیومتر ۰۲۵+۷۳ ۷۳ راه آهن دورود – خرم آباد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی ویژگی های مهندسی توده سنگ با نگرشی بر طراحی سیستم نگهداری تونل ها (تونل کیومتر ۰۲۵+۷۳ ۷۳ راه آهن دورود – خرم آباد) :
تعداد صفحات :۵
چکیده مقاله:
در پروژه های تونل سازی، ارزیابی ویژگی های مهندسی توده سنگ های مسیر تونل ها جهت حفاری و طراحیسیستم نگهداری ضرروی می باشد. یکی از متداول ترین روش ها جهت طراحی سیستم نگهداری در تونل ها،طبقهبندی مهندسی توده سنگها به روش ژئومکانیکی (RMR) و شاخص کیفیت تونل سازی (Q) می باشد. در این پژوهش سنگ های دربرگیرنده تونل کیلومتر ۰۲۵+۷۳ راه آهن دورود – خرم آباد مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. نتایج این بررسیها نشان میدهد که توده سنگهای مورد مطالعه به روش RMR در رده متوسط و به روش Q در طبقه ضعیف قرار می گیرند. با توجه به اینکه توده سنگ های محدوده مورد مطالعه در رده متوسط و ضعیف قرار می گیرند جهت نگهداری تونل، استفاده از شاتکریت به همراه توری سیمی پیشنهاد می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.