بررسی مدیریت و نظارت معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه به هنگام ورزش صبحگاهی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت و نظارت معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه به هنگام ورزش صبحگاهی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت و نظارت معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه به هنگام ورزش صبحگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت و نظارت معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه به هنگام ورزش صبحگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت و نظارت معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه به هنگام ورزش صبحگاهی :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی مدیریت و نظارت معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه به هنگام ورزش صبحگاهی بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه معلمین تربیت بدنی در مدارس مقطع متوسطه شهر کهگیلویه شامل می شدند. نمونه آماری این پژوهش ۳۰ نفر معلم تربیت بدنی مقطع متوسطه شهر کهگیلویه تشکیل می دادند. این پژوهش در سال ۱۳۹۱ در شهرستان کهگیلویه بر روی ۳۰ نفر معلم مقطع متوسطه انجام گرفت. روش این پژوهش بصورت توصیفی از نوع همبستگی است. پژوهش حاضر در دو بخش کمی و کیفی انجام شد. محققان ضمن بررسی کتاب های دانشگاهی و نیز مقالات متعدد علمی و مصاحبه با اساتید مدیریت ورزشی و صاحب نظران فهرستی از مهمترین متغیرهای مربوط به مدیریت معلمان داوطلب در ورزش صبحگاهی در مقاطع متوسطه را تهیه کردند. در ابتدا به دلیل نبودن پرسشنامه متناسب با موضوع از ابزاری که محقق ساخته بودن استفاده شد. برای انجام این پژوهش به ۳۰ نفر معلمین تربیت بدنی حاضر در پژوهش پرسشنامه داده شد، پس از استخراج متغیرها ۵ نفر از متخصصات صاحب نظر در مورد روایی صوری و محتوای آن اظهار نظر کردند. پس از انجام اصلاحات پرسشنامه نهایی با ۱۵۱ سوال در ۸ بخش (برنامه ریزی، جذب، انتخاب و گزینش، آشنایی و توجیه، آموزشف حفظ و نگهداری و ارزیابی عملکردی با مقیاس ۵ ارزشی لیکرت که به صورت کاملاً مخالفم و کاملاً موافقم تکمیل شد. یافته ها نشان داد برنامه ریزی، انتخاب، آشنایی، جذب، آموزش، قدرشناسی، و ارزیابی عملکرد برای حفظ و نگهداری مؤثر است. در نتیجه جهت تشویق معلمان تربیت بدنی در ورزش صبحگاهی در مدارس خصوصاً ارزیابی عملکرد و قدر شناسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.