عوامل موثر در رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر در رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر در رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر در رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر در رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

امروزه فناوری های تجارت الکترونیکی سهولت دسترسی ما را به درخواستهای خرید تحت وب با سرعت و دقت بیشتری فراهم می سازداما سئوال اینجاست که : آیا مردم اطمینان کامل از فروشگاههای تحت وب برای خرید های متفاوت دارند؟ فروشندگان به چه میزان به تعهدات خود عملا پایبندند و مرجعی دولتی در خصوص تایید فروشگاههای معتبر موجود است ؟ موثرترین عوامل جهت کسب اعتماد فروشگاههای مجازی در ایران و جهان کدامند؟در این مقاله کوتاه سعی شده قبل از معاملات خرده فروشی آنلاین یا بعبارتی در کسب و کار های اینتر نتی به موضوعات مهم و موارد قابلتعمل اشاره نمود این نوشته کوتاه دارای پیشنه های مختلفی در کسب و کار اینترنتی می باشد .چالش ها و مشکلات موجود موجب ایراد خساراتی به کاربرانی که بدون در نظر گرفتن شرایط امن خرید اقدام به خرید اینترنتی می نمایند ،اما در اینجا سعی شده با مفهومی ساده تر به کاربران محترم که شامل تمام اقشار جامعه اععم از کارگر ، کارمند ، مدیران ، اعضای خانواده وتمام بنگاههای اقتصادی که دارای کارت های بانکی معتبر جهت خرید از طریق روش مجازی را دارند ، چه نکاتی مهمی را در بر میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.