Gender-based Study of Interactive Metadiscourse Markers in Children”s Narrative Production


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 Gender-based Study of Interactive Metadiscourse Markers in Children”s Narrative Production دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد Gender-based Study of Interactive Metadiscourse Markers in Children”s Narrative Production  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی Gender-based Study of Interactive Metadiscourse Markers in Children”s Narrative Production،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن Gender-based Study of Interactive Metadiscourse Markers in Children”s Narrative Production :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

The aim of this study is to seek the interpersonal model of Hyland (2005) used in children’s narration of the emperor”s new clothes narrated by boys and girls, aged between 8 to10. These narrations were transcribed and were categorized into two groups of male and female speakers: 8 transcriptions belonged to female speakers and other 8 transcriptions belonged to male speakers. The interactive markers were counted and analyzed to find if male or female children utilize these metadiscourse markers differently or similarly in their narrations. The descriptive analysis show that both male and female children applied the interactive markers (transitions) in their narrations

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.