مقاله تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود :
تعداد صفحات :۴۲
هدف: گفتوشنود عمیقترین روش ارتباطی است که منجر درک و فهم مشترک و یادگیری میشود. رویکردهای یادگیری سازندهگرایی و ارتباطگرایی سهم عمدهای در توجه به گفتوشنود بهعنوان یک شیوه ارتباطی و آموزشی داشتهاند. هدف این پژوهش تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود است. روش: روش پژوهش نظریه زمینهای یا نظریه برخاسته از دادههاست. جامعه آماری پژوهش شامل اسناد و مدارکی که از ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۶ در زمینه گفتوشنود در پایگاههای اطلاعاتی منتشر شده است. که از ۱۸۳ منبع اعم از مقاله، کتاب و پایاننامه ۷۴ منبع به شیوه نمونهگیری نظری بهعنوان نمونه انتخاب شدند. تجزیهوتحلیل داده به شیوه تحلیل تماتیک بهمنظور استخراج مؤلفههای اصلی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود صورت گرفت. یافتهها: بنابر یافتهها الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود شامل چهار چهار مؤلفه اصلی ۱- حلقههای گفت وشنود ۲- محتوا/ زمینه ۲- هدف ۳- ارزشیابی است. اعتبار یابی الگو توسط ۱۵ نفر از اساتید و افراد صاحبنظر در زمینه طراحی آموزشی در دو مرحله از طریق اخذ و اعمال نظرات آنها صورت گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.