تحلیل محتوای پویانمایی های شبکه ۲ سیما براساس پرورش رفتار عاطفی در دوره پیش دبستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای پویانمایی های شبکه ۲ سیما براساس پرورش رفتار عاطفی در دوره پیش دبستان دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای پویانمایی های شبکه ۲ سیما براساس پرورش رفتار عاطفی در دوره پیش دبستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای پویانمایی های شبکه ۲ سیما براساس پرورش رفتار عاطفی در دوره پیش دبستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای پویانمایی های شبکه ۲ سیما براساس پرورش رفتار عاطفی در دوره پیش دبستان :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

اهداف این پژوهش بررسی میزان تطابق محتوای پویانمایی هایپخش شده از شبکه ۲ سیما در سال ۱۳۹۱ با هدف پرورش رفتارعاطفی در دروره پیش از دبستان و همچنین میزان تطابق اهدافپخش شبکه ۲ سیما با هدف پرورش رفتار عاطفی بود. برای بررسیمیزان تطابق محتوا، پژوهش با روش تحلیل محتوا انجام شد.جامعهآماری شامل کلیه ۲۲ پویانمایی های سینمایی پخش شده ازشبکه ۲ سیما در سال ۱۳۹۱ بود. برای گردآوری داده ها از چکلیست حاوی مولفه های رشد عاطفی از دیدگاه ونیتا کول وهمچنین پرسشنامه ای محقق ساخته، استفاده شد. رواییپرسشنامه محقق ساخته توسط اساتید راهنما و مشاور و پایایی آنبا ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۳ محاسبه شد. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش نشان داد: در محتوای پویانمایی ها ۵۵/۶۶ درصددر واحد تصویر و ۴۴/۴۳ درصد در واحد کلمه و مضمون به پرورشرفتار عاطفی اختصاص داده شده است و همچناین ۱۲ هدف ازاهداف پخش شبکه ۲ که مرتبط با رشد عاطفی بوده است، بامولفه های رشد عاطفی از دیدگاه ونیتا کول مطابقت داشتند. ایننتایج می تواند در جهت بهبود ساخت و انتخاب پویانمایی های صداو سینما و همچنین توجه افزون آنها به مخاطبین کودک مؤثر واقع شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.