مقاله نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو :
تعداد صفحات :۲۱
هدف این پژوهش تعیین نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو بود. ۳۴۷ نفر از دانشجویان دانشگاه کاشان با استفاده از نمونهبرداری طبقهای به عنوان گروه نمونه انتخاب شدند و به مقیاس هدفهای پیشرفت (میگلی و کاپلان، و میدلتون، ۱۹۹۸)، پرسشنامه راهبردهای انگیزشی یادگیری (پنتریچ و دیگروت، ۱۹۹۰)، پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و سالانوا و شائوفلی، ۲۰۰۷) و مقیاس انتظارات پیامد دانشجو (لندی، ۲۰۰۳) پاسخ دادند. دادهها با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که رابط فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی تحت تأثیر متغیرهای واسطهای یادگیری خودنظمجو و انتظار پیامد قرار دارد، به گونهای که فرسودگی تحصیلی با تأثیر منفی بر یادگیری خودنظمجو و انتظار پیامد، اثر منفی خود را بر پیشرفت تحصیلی افزایش میدهد و هدفهای پیشرفت نیز از طریق یادگیری خودنظمجو و انتظار پیامد، اثر مثبت خود را بر پیشرفت تحصیلی افزایش میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.