بررسی پیامدهای مثبت و منفی تکلیف شب در برنامه های درسی مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان آباده


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پیامدهای مثبت و منفی تکلیف شب در برنامه های درسی مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان آباده دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پیامدهای مثبت و منفی تکلیف شب در برنامه های درسی مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان آباده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پیامدهای مثبت و منفی تکلیف شب در برنامه های درسی مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان آباده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پیامدهای مثبت و منفی تکلیف شب در برنامه های درسی مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان آباده :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی پیامدهای مثبت و منفی تکلیف شب دربرنامه های درسی مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان آباده می باشد.روش پژوهش، روش کیفی است. داده های حاصل از طریق مصاحبهجمع آوری شده است . جامعه پژوهش شامل معلمان مدارس ابتداییدخترانه شهرستان آباده می باشد. شیوه نمونه گیری گلوله برفی ونمونه گیری تا اشباع داده ها صورت گرفته است. نتایج به دست آمدهاز مصاحبه نشان می دهد که به کارگیری تکلیف شب در مدارسدارای پیامدهای مثبت که اهم آن ها شامل: غنی سازی برنامهدرسی، تنظیم بهتر وقت، تقویت حافظه کوتاه مدت و سرمایه گذاریبرای تقویت حافظه بلند مدت، ، تقویت حواس های مختلف، استقلالبیشتر در حل مساله، عادت به مطالعه، شکل گیری مفاهیم ، درکبیشتر از مطالب درسی و …. پیامدهای منفی که اهم آنها شامل: ازدست دادن علاقه به درس، خستگی از نوشتن، نگرانی از تنبیه وسرزنش در حضور جمع به دلیل انجام ندادن تکالیف، از دست دادناوقات فراغت، واگذار کردن تکالیف به سایر افراد، افزایش فاصله بیندانش آموزان ضعیف و دانش آموزان ممتاز، فشار اولیاء برای انجامتکالیف.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.