معرفی مفهوم بازاریابی شبکه ای و انواع آن


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معرفی مفهوم بازاریابی شبکه ای و انواع آن دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معرفی مفهوم بازاریابی شبکه ای و انواع آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معرفی مفهوم بازاریابی شبکه ای و انواع آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معرفی مفهوم بازاریابی شبکه ای و انواع آن :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

بحث بازاریابی شبکه ای و ساختارهای هرمی همواره یکی از پدیدههای تجاری بحث برانگیز تلقی شده است. بازاریابیشبکه ای به دو دسته کلی تقسیم میشود که عبارت است از: بازاریابی شبکه ای سالم و بازاریابی شبکه ای ناسالم که میتواننام آن را دسیسه هرمی گذارد. هدف بازاریابی شبکه ای سالم، که فعالیت آن مختص به بازاریابی در فروش کالاهاست،سوددهی میباشد که در نهایت به رشد اقتصادی کشور کمک می کند؛ در حالی هدف شرکتهای دسیسه هرمی، تنها جابه-جایی پول و خلق فرصت سوددهی از این جابجایی است. به نظر می رسد این نوع فعالیت اقتصادی، مشکلات اقتصادیزیادی برای کشورها ایجاد می نماید. هدف ما در این مقاله، معرفی مفهوم بازاریابی شبکه ای و انواع آن می باشد. در همینراستا پس از اشاره مختصری به مفهوم بازاریابی شبکه ای، به معرفی دو نوع آن یعنی بازاریابی شبکه ای سالم و ناسالمخواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.