آینده پژوهی تولید و عملیات، رهیافتی نو از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آینده پژوهی تولید و عملیات، رهیافتی نو از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آینده پژوهی تولید و عملیات، رهیافتی نو از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آینده پژوهی تولید و عملیات، رهیافتی نو از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آینده پژوهی تولید و عملیات، رهیافتی نو از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

ارائه ارزش برتر به مشتری، امروزه به عنوان یکی از مهم ترین عوامل موفقیت هر شرکتی شناخته میشود و در آینده نه چندان دور اثر مهمی بر تصمیم گیری های رفتاری مشتریان خواهد داشت به نحویکه مدیریت تولید می تواند بر اساس یافته های CRM پارادایم جدیدی از تولید را ایجاد نماید. همواره،تمرکز بر مشتریان، مستلزم رو یکردی مشتری محوری است لذا مسأله اصلی در این پژوهش این است کهچگونگی تأثیر مدیریت ارتیاط با مشتری بر تولید می باشد. بنابراین هدف این پژوهش بهره گیریمدیریت تولید و عملیات از CRM است که در این پژوهش اکتشافی و کاربردی این موضوع را بررسیمی نماید. در نهایت ضمن ارائه تعاریف و مفاهیمی از مدیریت ارتباط با مشتری به تحلیل چرخه راهکارCRM پرداخته می شود و سپس پیشنهاد می گردد مدیریت تولید و عملیات در راستای مدیریت ارتباطبا مشتری اقدام به تولید نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.