ارزیابی عملکرد استراتژیک صنایع کوچک و متوسط (SME) بر حسب شاخص های رقابت پذیری در استان اصفهان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد استراتژیک صنایع کوچک و متوسط (SME) بر حسب شاخص های رقابت پذیری در استان اصفهان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد استراتژیک صنایع کوچک و متوسط (SME) بر حسب شاخص های رقابت پذیری در استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد استراتژیک صنایع کوچک و متوسط (SME) بر حسب شاخص های رقابت پذیری در استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد استراتژیک صنایع کوچک و متوسط (SME) بر حسب شاخص های رقابت پذیری در استان اصفهان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

صنایع دستی یکی از نیازهای مبرم و ضروری زندگی انسان در عصر حاضر است. برخی به اشتباه این صنایع را تنها با ارزش های مادی یا پول می سنجند، در حالی که صنایع دستی به همراه خود هنرها و فرهنگ اصیل ملت را از نسلی به نسل دیگر منتقل می کند. صنایع دستی، بیانگر هنر، ذوق و فرهنگ هر ملت است و آمیختگی زیادی با محیط جغرافیایی، تاریخ سنتها و نیازهای مصرفی مردم دارد. مخصوصاً با توجه به عدم نیاز به سرمایه ی زیاد، ابزار ساده، یادگیری آسان. همچنین اشتغال زایی فراوان و ایجاد تفاهیم ملی و بین المللی در روند توسعه ی محلی و ملی، بسیار ضروری است و ترویج و فعال کردن آن علاوه بر بازدهی های اقتصادی و فرهنگی موجب جلب جهانگرد نیز می گردد. صنایع دستی به روستاها نیز پایداری داده، موجب افزایش درآمدهای محلی و کاهش مهاجرت به شهر می گردد. اصفهان با توجه به جاذبه های تاریخی، سابقه ی هنری، استعدادهای محیطی و جغرافیایی، مرکزیت، هوشمندی و ذوق مردم باید در استمرار و رونق صنایع دستی و رفع مشکلات آن بکوشد تا علاوه بر بهره مندی های فرهنگی و اقتصادی و شهرت ملی و بین المللی، این صنعت مادی و معنوی نیز حفظ و پایدار گردد. در این پژوهش انواع صنایع دستی و موانع توسعه و موانع صادرات آنها و رتبه بندی صنایع دستی بر اساس شاخص های فنون بازاریابی، تحقیق و توسعه، نام و نشان تجاری، کسب جوایز و امتیازدهی، استانداردهای کیفی، نوآوری، میزان دستمزد، نظام آموزشی، فناوری و روش های جدید و تعرفه ها عبارتند از خاتم سازی، میناکاری، و قلم زنی، مسگری، فیروزه کوبی، نقره سازی، قالی و گلیم، شعربافی، سفالگری و کاشی سازی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.