تبیین مدل مفهومی برای ارتقاء شهر با توجه به شهر دوستدار کودک و تأکید برنیاز وکاربری های مورد نیاز کودکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدل مفهومی برای ارتقاء شهر با توجه به شهر دوستدار کودک و تأکید برنیاز وکاربری های مورد نیاز کودکان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدل مفهومی برای ارتقاء شهر با توجه به شهر دوستدار کودک و تأکید برنیاز وکاربری های مورد نیاز کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدل مفهومی برای ارتقاء شهر با توجه به شهر دوستدار کودک و تأکید برنیاز وکاربری های مورد نیاز کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدل مفهومی برای ارتقاء شهر با توجه به شهر دوستدار کودک و تأکید برنیاز وکاربری های مورد نیاز کودکان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

شهرها و محیط های شهری چیزی فراتر از مجموعه ای از ساختمان ها هستند که توسط خیابان ها و پارک ها از هم جدا شده اند. بدون شک شهرها برای مردم و درباره مردم هستند.متاسفانه شهرهای امروزی ما به شدت از نظر رنگ فقیر هستند و حضور رنگهای شاد و زنده در فضاهای سرد و خاکستری و دودآلود کمرنگ است.شهرها بدون توجه به نیاز های کودکان و کاربری های مورد نیاز آنها می باشد .کودکان به عنوان حساس ترین اقشار جامعه نیازمند شرایط ویژه ای برای پرورش هستند. از این رو پژوهش حاضر از طریق روش توصیفی- تحلیلی و با استفاده از مطالعات و اسناد کتابخانه ای بر آن است با بررسی نیاز های کودکان و کاربری های مورد نیاز آنها و همچنین معرفی این موارد به برنامه ریزان شهری، توجه مسئولین را به این قشر حساس و آسیب پذیر جامعه جلب نماید.و درپایان چنین نتیجه می شود ،تعبیه فضاهای بازی که صرفاً میتواند پارک نباشد،دبستان ها و کاربری های دیگر اگر با توجه به نیاز کودکان طراحی شود کمک شایانی به رشد و شکوفایی آنها می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.