بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
مکان هایی که افراد خود را نسبت به آن ها متعلق میداند، مکان هایی پویا و سرزنده هستند. افراد خود را، نسبت به این فضاها خود رامسئول می انگارند.یکی از فضا هایی که در محیط های شهری با اقبال و طرد شهروندان مواجه میشوند مراکز تجاری هستند.توجه به عوامل کالبدی موثر بر رابطه ذهنی افرا د(حس تعلق)با محیط های تجاری می تواند بر پویایی و سر زندگی این اماکن بیفزاد.حیطه بندی و میزان دسترسی پذیری مرکز تجاری از مهمترین عوامل کالبدی موثر بر حس تعلق میباشند.در همین راستا ۳۴۴ عدد پرسشنامه(حاصل از فرمول کوکران) میزان حس تعلق کسبه و خریداران این مرکز را به آزمون میگذارد.برای تحلیل داده های حاصل از این تحیقیق از نرم افزار تحلیلی SPSS و نموداری EXCELاستفاده گردید و نتایج نشان میدهد که ۶۲.۷% افراد زون بندی مرکز خرید بوستان را عامل اصلی آسودگی خاطر آنها بهنگام خرید میباشد و ۵۱.۷% خریداران این مرکز بوستان سهولت دسترسی به این مجتمع را از عوامل اصلی انتخاب این مرکز جهت خرید میدانند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.