بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل کالبدی در ایجاد حس تعلق مکانی در مراکز تجارینمونه موردی:مرکز خرید بوستان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مکان هایی که افراد خود را نسبت به آن ها متعلق میداند، مکان هایی پویا و سرزنده هستند. افراد خود را، نسبت به این فضاها خود رامسئول می انگارند.یکی از فضا هایی که در محیط های شهری با اقبال و طرد شهروندان مواجه میشوند مراکز تجاری هستند.توجه به عوامل کالبدی موثر بر رابطه ذهنی افرا د(حس تعلق)با محیط های تجاری می تواند بر پویایی و سر زندگی این اماکن بیفزاد.حیطه بندی و میزان دسترسی پذیری مرکز تجاری از مهمترین عوامل کالبدی موثر بر حس تعلق میباشند.در همین راستا ۳۴۴ عدد پرسشنامه(حاصل از فرمول کوکران) میزان حس تعلق کسبه و خریداران این مرکز را به آزمون میگذارد.برای تحلیل داده های حاصل از این تحیقیق از نرم افزار تحلیلی SPSS و نموداری EXCELاستفاده گردید و نتایج نشان میدهد که ۶۲.۷% افراد زون بندی مرکز خرید بوستان را عامل اصلی آسودگی خاطر آنها بهنگام خرید میباشد و ۵۱.۷% خریداران این مرکز بوستان سهولت دسترسی به این مجتمع را از عوامل اصلی انتخاب این مرکز جهت خرید میدانند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.