بهینه سازی سیاست های بازاریابی و موجودی برای اقلام زوال پذیر غیر آنی با زمان بدون زوال غیرقطعی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی سیاست های بازاریابی و موجودی برای اقلام زوال پذیر غیر آنی با زمان بدون زوال غیرقطعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی سیاست های بازاریابی و موجودی برای اقلام زوال پذیر غیر آنی با زمان بدون زوال غیرقطعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی سیاست های بازاریابی و موجودی برای اقلام زوال پذیر غیر آنی با زمان بدون زوال غیرقطعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی سیاست های بازاریابی و موجودی برای اقلام زوال پذیر غیر آنی با زمان بدون زوال غیرقطعی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ما در این پژوهش به دنبال ارائه ی رویکردی نوین برای بهینه سازی توأم سیاست های بازاریابی و کنترل موجودی اقلام زوال پذیری که در آن ها تقاضا تابعی از تبلیغات و قیمت فروش است هستیم. در این مطالعه اقلام با زوال غیر آنی در نظر گرفته شده اند و یکی از ویژگی های بارز این پژوهش این است که مدت زمانی که اقلام زوال ندارند غیردقیق است. از دیگر ویژگی های این مطالعه در نظر گرفتن تأثیر تبلیغات در تقاضا و در نظر گرفتن توابع زوال و هزینه نگهداری به شکل توابعی اختیاری است تا بتوان چارچوبی کلی برای مدل فراهم کرد. برای حل مدل ارائه شده، ابتدا با توسعه ی لم-های مختلف وجود پاسخ بهینه و منحصربه فرد اثبات شده است. سپس با استفاده از این نتایج الگوریتم حلی با رویکردی تکراری توسعه داده شده است. در آخر مثال های عددی برای نشان دادن اعتبار و صحت مدل ارائه شده و کارایی روش حل توسعه داده شده بررسی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.