طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در سیستم تولید همزمان گرمایش ، سرمایش و توان، می توان با استفاده از گرمای اتلافی موتور یا محرک اولیه برای تولید همزمان گرمایش و سرمایش استفاده کرد. این کار علاوه بر افزایش بازده محرک اولیه باعث کاهش قیمت و کاهش آلاینده در هوا می شود. سیستم تولید همزمان یا سه گانه (Tri-Generation) بازده سیستم را به طور متوسط از ۳۵ % به ۶۰% الی ۹۰% ارتقاء می دهد. موتور دیزل به خاطر توان و بازده بالا یکی از محرک های اولیه مهم به حساب می آید. در کار حاضر ابتدا یک موتور دیزل ساخت ایران (OM355) مورد بررسی و موازنه انرژی قرار گرفت و سپس با استفاده از میزان درصد اتلاف حرارت در قسمت های موتور، مقدار گرمای اتلافی محاسبه و برای استفاده در طراحی سیستم تولید همزمان بکار گرفته شد. همچنین مشاهده گردید که بازده موتور از ۳۶.۸۸% به ۷۸.۹۱% افزایش یافت. بعد از طراحی سیستم بازیافت انرژی، مبدل های مورد نیاز طراحی و ابعاد مطلوب محاسبه گردید. سپس با استفاده از ظرفیت مبدل ها مقدار فضای مورد تأمین و همچنین تعداد نفرات استفاده کننده محاسبه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.