طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی بهینه یک چرخه ترکیبی سرمایش و گرمایش و توان با محوریت دیزل- ژنراتور (CCHP) :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
در سیستم تولید همزمان گرمایش ، سرمایش و توان، می توان با استفاده از گرمای اتلافی موتور یا محرک اولیه برای تولید همزمان گرمایش و سرمایش استفاده کرد. این کار علاوه بر افزایش بازده محرک اولیه باعث کاهش قیمت و کاهش آلاینده در هوا می شود. سیستم تولید همزمان یا سه گانه (Tri-Generation) بازده سیستم را به طور متوسط از ۳۵ % به ۶۰% الی ۹۰% ارتقاء می دهد. موتور دیزل به خاطر توان و بازده بالا یکی از محرک های اولیه مهم به حساب می آید. در کار حاضر ابتدا یک موتور دیزل ساخت ایران (OM355) مورد بررسی و موازنه انرژی قرار گرفت و سپس با استفاده از میزان درصد اتلاف حرارت در قسمت های موتور، مقدار گرمای اتلافی محاسبه و برای استفاده در طراحی سیستم تولید همزمان بکار گرفته شد. همچنین مشاهده گردید که بازده موتور از ۳۶.۸۸% به ۷۸.۹۱% افزایش یافت. بعد از طراحی سیستم بازیافت انرژی، مبدل های مورد نیاز طراحی و ابعاد مطلوب محاسبه گردید. سپس با استفاده از ظرفیت مبدل ها مقدار فضای مورد تأمین و همچنین تعداد نفرات استفاده کننده محاسبه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.