بررسی تاثیر شهرت اخلاقی و ارزش های ادراک شده برای رضایت مندی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی (صنعت هتلداری در شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شهرت اخلاقی و ارزش های ادراک شده برای رضایت مندی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی (صنعت هتلداری در شهر اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شهرت اخلاقی و ارزش های ادراک شده برای رضایت مندی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی (صنعت هتلداری در شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شهرت اخلاقی و ارزش های ادراک شده برای رضایت مندی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی (صنعت هتلداری در شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شهرت اخلاقی و ارزش های ادراک شده برای رضایت مندی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی (صنعت هتلداری در شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نوع عملی است و از نظر روش توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی (که به بررسی معناداری تاثیر شهرت اخلاقی وارزش ادراک شده بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری شهر اصفهان می پردازد) وچهار فرضیه فرعی (که به بررسی معناداری تاثیر ادراک مشتری از ارزش دریافتی بر رضایت ازهتل، تاثیر ادراک مشتریان از شهرت اخلاقی هتل بر رضایت، همچنین تاثیرشهرت اخلاقی بر روابطه میان ارزش دریافتی و رضایت مشتریان و رضایت از هتل بر وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری شهر اصفهان می پردازد)، مطرح گردیده است. جامعه آماری پژوهش حاضر نامحدود می باشد . که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری، (۳۹۳ نفر) نمونه ازمیان مشتریان هتل های شهر اصفهان به طور تصادفی انتخاب شده و نتایج مورد تحلیل قرار گرفت که نمونه آماری به روش تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات محقق ساخته با تعداد ۲۸ سوال که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، و متخصصان و صاحبنظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۸۷/۵% به دست آمد، که شامل مشخصات فردی، سوالهای اصلی و تخصصی ویژه ی بررسی فرضیه ها می باشد، دادههای به دست آمده از این پرسشنامه ها به کمک نرم افزار آماری SPSS21 و Smart PLS از طریق آزمون های آماری در دو سطح توصیفی (فراوانی، درصد، درصد انباشته، میانگین و انحراف معیار) و استنباطی( آزمون نا پارامتری کلموگروف اسمیرنف ، آزمون میانگین یک جامعه آماری، آزمون دو جمله ای یا آزمون نسبت و مدل معادلات ساختاری) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همه فرضیه های پژوهشی مورد تایید قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد که فرضیه فرعی چهارم تاثیر رضایت بر وفاداری با ضریب مسیر ۰/۷۵ دارای بیشترین اهمیت است و فرضیه فرعی اول تاثیر ارزش بر رضایت با ضریب مسیر ۰/۳۷ دارای کمترین اهمیت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.