ارزیابی رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری (موردی: شهر تنکابن)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری (موردی: شهر تنکابن) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری (موردی: شهر تنکابن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری (موردی: شهر تنکابن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری (موردی: شهر تنکابن) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

درک و اندازه گیری رضایت گردشگر یکی از مهمترین مباحث در صنعت گردشگری است زیرا گردشگران رضایتمند قصد انتقال تجربه مثبت خود به دیگر گردشگران بالقوه احتمالاً قصد بازگشت به مقصد و ارائه نقل قول های مثبت از مقصد را دارند. علاوه بر این رضایت گردشگر در مقاصد گردشگری به متصدیان و مسئولان کمک خواهد کرد تا استراتژی های خود را تغییر داده و رضایت گردشگران را افزایش دهند. بر همین اساس در این پژوهش در راستای ارزیابی رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری در شهر تنکابن انجام گرفته است. بدین منظور ۳۲۲ پرسشنامه بین گردشگران به روش نمونه گیری تصادفی توزیع شده است. داده ها با نرم افزار spss مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج نشان داد رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری در حد متوسطی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.