احیای بازاریابی صنایع دستی شهرستان رشت با رویکرد گردشگری خلاق (مطالعه موردی: هنر رشتی دوزی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 احیای بازاریابی صنایع دستی شهرستان رشت با رویکرد گردشگری خلاق (مطالعه موردی: هنر رشتی دوزی) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد احیای بازاریابی صنایع دستی شهرستان رشت با رویکرد گردشگری خلاق (مطالعه موردی: هنر رشتی دوزی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی احیای بازاریابی صنایع دستی شهرستان رشت با رویکرد گردشگری خلاق (مطالعه موردی: هنر رشتی دوزی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن احیای بازاریابی صنایع دستی شهرستان رشت با رویکرد گردشگری خلاق (مطالعه موردی: هنر رشتی دوزی) :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

نقش صنایع دستی در توسعه کشور شامل بالا بردن سطح اشتغال با هزینه های بسیار کم، ازدیاد درآمد سرانهملی، جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت توریسم، ارز آوری به واسطه فروش آن و تأثیر در توسعه کالایغیر نفتی می شود. هم چنین صنایع دستی به دلیل بار فرهنگی قوی می تواند به عنوان سفیر فرهنگی کشورعمل کند و ابزاری برای گفتگوی تمدن ها باشد. با درک این مطلب می توان به اهمیت صنایع دستی گیلان درایران پرداخت. هنرمندان گیلانی با عشق و علاقه شدید خود به طبیعت می توانند تصویر زیباتری از گیلان را بهدنیا نشان دهند. از طرفی با احیای این صنایع می توان عامل بی کاری در گیلان را نیز کاهش داد و از ورودصنایع تزئینی خارجی به جایی که خود دارای صنایعی غنی است جلوگیری کرد. در این میان نقش بازاریابی ویافتن مکان های جدید برای ارائه این تولیدات بسیار مؤثر است که یکی از انواع این بازاریابی ها الکترونیکی نمودنبازاریابی و ارتباط مستقیم با مشتری است که به این ترتیب نقش واسطه ها نیز کم رنگ می شود. با افزایش خریدو تولید و ایجاد یک بازار رقابتی سالم می توان انتظار داشت که به کیفیت محصولات نیز افزوده شود. هم چنین باافزایش کیفیت رضایت گردشگران نیز از ره آورد سفر بیش تر خواهد شد و این عاملی برای معرفی محصولاتتوسط آنان به سایر گردشگران است. در این تحقیق به بررسی بازاریابی صنایع دستی و گردشگری خلاق و نقشآن در توسعه گردشگری شهرستان رشت می پردازیم و در آن نقش اقتصادی صنایع دستی و مشکلات توسعه اینصنایع جانب تولیدکنندگان بیان شده است. در این تحقیق ، جامعه ای متشکل از ۲۰۰ نفر به پرسش نامه هاییکه در اختیار آنان بود پاسخ دادند تا میزان آشنایی آن ها با صنایع دستی شهرستان خود سنجیده و نظر کاربردیآنان استفاده شود. هم چنین در انتها به ذکر پیشنهادات و راه کارهای توسعه این هنر صنعت پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.