مقایسه رابطه بین برنامه ریزی وکارایی درمدارس مقطع متوسطه پسران ودختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران درسال تحصیلی ۹۵-۹۴


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه رابطه بین برنامه ریزی وکارایی درمدارس مقطع متوسطه پسران ودختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران درسال تحصیلی ۹۵-۹۴ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه رابطه بین برنامه ریزی وکارایی درمدارس مقطع متوسطه پسران ودختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران درسال تحصیلی ۹۵-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رابطه بین برنامه ریزی وکارایی درمدارس مقطع متوسطه پسران ودختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران درسال تحصیلی ۹۵-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه رابطه بین برنامه ریزی وکارایی درمدارس مقطع متوسطه پسران ودختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران درسال تحصیلی ۹۵-۹۴ :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در باب پیشرفت تحصیلی وکارایی در مدارس وعلل وعوامل آن پژوهش های زیادی صورت گرفته است.که یکی از این مولفه ها تاثیربرنامه ریزی برکارایی مدارس مقطع متوسطه می باشد.بر این اساس پژوهش حاضربه رابطه برنامه ریزی وکارایی درمدارس مقطع متوسطه پسران ودختران شهرستان قصرشیرین پرداخته است.پژوهش حاضر از نوع توصیفی وبه روش همبستگی انجام گرفته است. ۵۹- جامعه آماری دراین تحقیق تعداد معلمان ومدیران پسران و دختران مقطع متوسطه شهرستان قصرشیرین درسال تحصیلی ۹۵-۹۴حدود ۳۰۰ نفربوده. روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده بوده که از میان جامعه آماری هرکدام ۱۵ مدیر و ۱۵ معلم به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است . سپس از طریق پرسشنامه سنجشی مشاوره ۴درجه ای طیف لیکرت مورد بررسی قرار گرفتند.یافته ها نشان داد بین برنامه ریزی وکارایی درمدارس متوسطه رابطه وجود دارد.مولفه برنامه ریزی می تواند موجب بهبود عملکرد وکارایی دانش اموزان مدارس گردد. و هم چنین بین دیدگاه معلمان و مدیران مدارس دخترانه و پسرانه نسبت به تأثیر برنامه ریزی برکارایی مدارستفاوت معنی دار وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.